Tekrardan Merhaba

Yazmayalı baya uzun bir zaman geçmiş...
Bu arada neler olduğu hakkında kısa bir özet geçeyim. 
En önemli şey erkek arkadaşım askere gitti. Ama az zamanı kaldı 10 gün sonra dönecek. Onun sayesinde Amasya ve Elazığ'ı görmüş oldum. İkinci olarak ise iş değiştirdim. Tekrardan yapmaktan zevk aldığım şeyi yapıyorum. Sharepoint de uygulama geliştiriyorum. Eski iş yerimi çok özlesem de yeni ofisime de alıştım artık. 
Bunların dışında çok da fazla bir değişiklik yok aslında hayatımda. Zaman buldukça tekrar yazmaya çalışıcam ve bir daha bu kadar ihmal etmicem burayı...

posted under | 0 Comments

29.10.2012

29.10.2012
 
Aslında çok fazla birşey yazmaya gerek yok. Cumhuriyetimizin kurucusuna ne kadar teşekkür etsek azdır.
 
 
 




 
 

 

posted under | 0 Comments

Tatil istiyorum tatil

Son 1 hafta benim için yorucu,uykusuz ve can sıkıcı geçti. 1 haftaya o kadar çok şey sıkıştı ki ne yapacağımı şaşırdım resmen. Ofisteki işlerin yoğunluğu arkasından uykusuz gecelerimin sorumlusu sinekler ve sıcak son olarak da haftayı sağlam bir kavgayla kapattım maalesef  :(
 Gerçi sorun çözüldü ama benden de bir çok şeyi götürdü. Umarım bundan sonrasında gene aynı hatalar yapılmaz da tekrar aynı şeyleri yaşamak zorunda kalamam. 

Neyse bu aralar kafayı tatile gidememekle bozmuş durumdayım. Yeni işime başlayalı 1 senem dolmadığı için iznim yok.Cumartesi de tam gün çalıştığımız için hafta sonu kaçamağı da yapamıyorum. Bu da yetmezmiş gibi sevimli !!! kuzenim çeşmede çekilmiş fotoğraflarını yolluyor. Gündüzleri denizde veya havuz başında geceleri ise eğlenirken çekilmiş fotoğrafları her gün bıkıp usanmadan yollayarak sabrımı deniyor. Bende bu fotoğraflar karşısında iç çekerek çalışmaya çalışıyorum.  Tabi havaların bu kadar sıcak olması da bu duruma hiç yardımcı olmuyor. Güzel olan ise ofiste katı kıyafet kurallarımız olmadığı için şort ve t-shirt gibi şeyler giyebiliyorum. Bir de sıcakların etkisiyle rahat olma takıntım iyice arttı. Bol, rahat tiril tiril şeylerden başka hiçbir şey giymiyorum. Saçları da balerin topuzu yaptığım zaman değmeyin keyfime :)  Hatta olayı iyice abartıp ofiste parmak arası şıpıdık terliklerimi giyip tam yazlıkçı modunda takılıyorum. 



Sonuç olarak Tatil istiyorum.Deniz ,kum ,güneş üçlemesini istiyorum. Bir hamakta yayılıp kitabımı okumak istiyorum. 


Tabi böyle bir yerde 1 haftalık bir tatile de itirazım olmazdı. 

posted under | 0 Comments

Karne Günü

Biraz once geçmişe gittim geldim resmen gene bir karne günü gene evde bir karne kavgası bu sefer sorumlusu ben değilim ama nasıl oluyorsa hep donup dolaşıp ucu bana da bi dokunuyor. Hayır utanmasalar sen bu hale getirdin bu çocuğu diyecekler. Ebeveyn olmak mı daha zor yoksa çocuk olmak mı bilemiyorum.
Sent by Vodafone powering my BlackBerry® smartphone

posted under | 0 Comments

Tekrardan Merhabalar

Uzunca bir zamandır blog'a vakit ayıramıyordum. Bunun sebebi ise hayatımdaki değişiklikler ve değişiklikler yüzünden buraya vakit ayıramamış olmamdı. 

Şimdi bunu telafi etmek için kısa bir özet geçeyim. 
İlk olarak iş değiştirdim. Artık gerçek olmasa da bir sürü civciv'im var ve onlar için çalışıyorum :) Açıklamak gerekirse kanatlı sektörü ve canlı üretim kısmı için yazılımlar geliştiriyorum artık. 


Diğer gelişmeleri ise daha sonra uzun uzun açıklarım artık şimdilik bu kadar. Görüşürüz...

posted under | 0 Comments

19 MAYIS KUTLU OLSUN


posted under | 0 Comments


Gidebilsem biraz uzaklara hiç kimseyi hiçbir şeyi düşünmeden...

posted under | 0 Comments
Önceki Kayıtlar

    Bumerang