Adonis


Benim için ne kadar önemli olduğunun farkında mısın merak ediyorum. Nerelerdesin merak ediyorum. Ne yaptığını merak ediyorum. Ve malesef bu sorularımın hiç birine cevap bulamıyorum. Seni özlüyorum. 

Sen hayatımın her köşesinde her zaman yanımda oldun. Kavga ettik. Güldük. Eğlendik. Yeri geldi sinirden seni parçalamak istedim yeri geldi birbirimizin boğazına sarıldık hemde mecazi olarak değil gerçekten :) Ama her zaman tek bir telefonumla yanımdaydın. Ben bundan çoğu zaman şikayet etsemde aslında seviyordum. İnsanın yanında her zaman senin gibi biri olması inanılmaz güzel ve güven veren bir duyguymuş. 

Yazmayı aslında sana yazmayı desek daha doğru olur pek beceremem biliyorsun. Yazmak senin işin biliyorum sadece senden rol çalıyorum :) Bunu görünce ne tepki vericeğini bilemiyorum. Sadece şaşırıcağına eminim. Şimdi sana ulaşamıyorum. Ve çok mutsuzum bazı şeyleri sadece seninle konuşabileceğimi biliyorsun. Ama senle de konuşamıyorum. İçimde şişip gün geçtikçe büyüyor konuşamadığım herşey. Seninle konuşamıyorum. Konuşamayınca yoruluyorum. Nerdesin? 

Hatırlıyor musun bana verdiğin günlüğü o hala duruyor. Bunları yazmakda ordan geldi zaten aklıma bu gece tesadüfen buldum onu. Tekrardan okudum hepsini 90 gün boyunca yazmışsın :) Ben o kadar yazmaya dayanamayabilirim haberin olsun. Biliyosun ki maymun iştahlıyım ve çabuk sıkılırım. Gerçi bunları sana söylememe bile gerek yok biliyorum :) Beni benden iyi tanıyorsun ne de olsa. Sahi nasıl yazdın onların hepsini ya... O zaman verdiğinde sadece 1 sayfasını okuyup bırakmıştım. İlk defa hepsini okudum. Ama ne tepki vericeğimi bile bilemedim. Hala da bilemiyorum. Neyse bu konuyu kapatiyim artık ya offf...
Özledim... Ara beni artık... 

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang