Evde Tek Başına

Bu dokuz günlük tatilde tek başına İstanbulda kalmış biri olarak dün geceye kadar herşey olabildiğince güzeldi aslında. Ta ki dün gece mutfağıma başka bir dünyadan geldiğine inandığım garip bir yaratık gelene kadar. Her türlü haşereden korkan biri olarak tabi ki çığlık çığlığa kaçtım. 

Acil yardım ekibi olarak Sezeni çağırdım. Ve Sezen o çıtı pıtı yapısının altında saklı bulunan böcek avcısı ortaya çıktı. Yarım saatten fazla bir çaba harcadıktan sonra Mr. antenna sizlere ömür...

Tabi bu olaydan sonra evin bütün cam ve kaapıları tek tek kontrolden geçirildikten sonra kapatıldı ama gel gör ki huylandım bi kere ve gözüme uyku girmedi. 

Bu gün de dün yaşadığım sarsıntıdan kurtulmak ve de yaz başından beri bir türlü havuz keyfi yapamadığımdan havuza girme kararı aldım. Giydim bikinimi aldım Ipodumu ve kitabımı geçtim havuz başına kitabımı okudum yuzdum falan derken güneşlenme faslında bir de uyudum. Ama gerçekten çok iyi geldi.  

Not: Dün geceki yaratığın resmini buraya koymayı çok isterdim fakat kaçamkla meşgul olduğum için çekemedim. Internetten de onun resmine bakmaya cesaret edemedim. 

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang