Günaydın

Gene dolu dolu bir haftasonu geçirmiş bulunmaktayım. 
İlk önce kısa bir özet geçiyorum. Cuma gecesi arkadaşlarla hep beraber yapılan rakı-balık seansı vardı. tabi bu etkinlik Türkiye - Almanya maçı dolayısıyla kısa bir kesinti yaşadı.

3-1 yenildiğimiz maçtan sonra tekrar devam etsekde tabi ki ilk baştaki tadımız kalmamıştı. 
Cumartesi günü ise Minik kızım Daisy'yi ev sahibi yapma çabamla geçti. Ve artık onun da kendi evi başını sokabileceği bir çatısı var :) Yeni evinde daha fotoğrafını çekemedim ama en kısa sürede çekip buraya koyacağım. Akşamında ise çekirdek bir aile olarak hep beraber vakit geçirmek için Madam Despina Meyhanesine gittik.

Bu küçük ama tam manasıyla meyhane olan yer inanılmaz güzeldi. Fasıl olayı muhteşemdi. Kardeşim burada ilk rakısını içti 

Babamın gururlu gözlerle kardeşimi izlemesi ise gözlerden kaçmadı :) Bütün geceyi burada anlatmak pek bir uzun sürer o yüzden ayrıntıları geçiyorum. Ama Madam despina meyhanesi gidilmesi, görülmesi, içilmesi, eğlenilmesi gereken yerlerden biridir benim için.
Gelelim pazar gününe pazar günü ise Cebit eurasia için erkenden yola çıkıldı. Yol üzerinde kahvaltı edildi. 
Biz ekip olarak Cebit'e çok büyük umutlarla gitmiştik fakat umduğumuzu bulamadık. Bu sene Cebit benim için tam bir fiyaskoyla sonuçlandı. Bol bol fiber optik kablo gördükten sonra ayrıldık.Bizde moral bozukluğumuzu gidermek için Fashion week bitmeden kendimizi Marmara Foruma attık.

Fakat burada da son gün olduğundan herhalde pek tad alamadık. Tam artık bugun bende bir problem var elimi attığım herşey kuruyor. Allahım neden ben neden  diye kendi kendimi paralarken Bershka 'dan bu cicileri buldum ve kendimi biraz olsun toplayabildim. 





Ve hemen kendimizi dışarıya attık. Tabi bu kadar hayal kırıklığı ve kalabalık bizi acıktırdı. hemen soluğu kanatçı aldık. Kanata doduktan sonra ise missss künefemizi yedik ve artık evlerimize döndük. Sözün kısası herşeye rağmen dolu dolu güzel, değişik ve yorucu bir haftasonu oldu benim için.

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang