Haftasonu ne yaptım Vol:3


Bu haftasonu özellikle Cumartesi günüm oldukça önemliydi benim için. Çünkü çok uzun zamandır görmediğim ve benim için çok önemli olan bir kişiyle “DOBAZIM”la büyük buluşmamız gerçekleşti sonunda.
Bu buluşmadan kareleri burada paylaşmayı çok isterdim fakat nedense elimdeki bütün fotoğraflar aşağıdakiler gibi bulanık 




Herhalde biraz fazla hiperaktif bir günümdü :)
Gerçi İsmailde olan ve henüz alamadığım fotoğrafları arasında düzgün ve net çıkmış olanlar vardı sanki :P
PS: İsmail o fotoları hemen istiyorum ona göre yoksa sendeki sinirli fotoğrafım var ya gelir başında o fotoğraftaki gibi dikilirim haberin olsun  
 Tabi “dobazım”la olunca bir günün kötü geçmesi gibi bir ihtimal olmadığından harika bir gün geçirmiş olduk. Tabi tek eksiğimiz şu an Ankarada olan “Möcüm”dü. Ona da telefonla bağlanıp açığı kapatmaya çalıştık ama olmadı olamadı :(
 Tabi bu arada dobazımın bahsettiği çok önemli ve tatlı kişiylede tanışmış olduk. Ben şahsen çok sevdim onu ve dobazıma da gerekli telkinlerde bulunma ihtiyacı hissettim hemen :)
Siz ikiniz bunu okuyacaksınız biliyorum. Sakın birbirinizi üzmeyin kafanızı kırarım ona göre. 


Pazar günü ise bir sinir ve stres yumağı olarak uyandım. Bunun nedeni ise iş yerinden gelen 230 adet sms yüzünden uyanmış olmamdır. Kalkıp iş yerinden gelen sorunları çözdükten sonra malesef sinirimin üzerine itinayla eklemeler yapıldı. Bunların sonucunda ise sakinleşmem için bir arkadaşım beni çok güzel bir yere götürdü. Gittiğimiz yer ise Güzelcehisar buranın muhteşem manzarası eşliğinde bir kaç saat oturduktan sonra tekrardan evime döndüm ve havanın kapalı olduğu her Pazar gününe yakışacak şekilde uyudum uyudum ve uyudum. Evet bunlarıda iki uyku arasında yemek molası verdiğim için bugun yazıyorum. Neyse şimdiden herkese iyi haftalar yatağım ve yorganım tekrar beni bekliyor...

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang