Dünden bugüne

Dünden bugüne hayat gerçekten bir anda değişebiliyor malesef. Oysaki dün ne kadar güzeldi. İlk önce kızkıza boğazda brunch arkasından çekim yapmak için sahillerde dağda bayırda gezmek ve inanılmaz eğlenmek gecesinde gene kızkıza bi barda içip sarhoş olup bir iki hoş çocukla takılmak. Bugünse sabahın bi köründe "sana kargo yollicam haberin olsun" diye telefon açan annemin sesiyle uyanıp telefonu kapayınca da bi türlü uyuyamamdan belliydi böyle olucağı. Neyse bende dedim ki madem uyuyamıyorum  nette takıliyim biraz ama demez olaydım. İnternete girmemle anında bir mail ve eski sevgilimi karşımda buldum yahu beni rüyanda mı gördünde sabah sabah bana mail atıosun die düşünürken bu seferde telden arıyo. herneyse konuştuk tabi benim kafa allak bullak oldu iice hayır anlamadığım şey ben yanlızken sen nerdeydin niye o zaman gelmiyosun da şimdi tam hah budur heralde daha iyisini de ben bulamam bunu bari elimden kaçırmiyim dediğim biri varken gelip bnm karşıma çıkıosun ki

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang