İlginç çok ilginç

Bu aralar hayatım gerçekten çok ilginç. Bi günüm bi günüme benzemio. Bi yandan mezuniyet işlemleri diğer yandan iş görüşmeleri ama bazen de çok ilginç bi şekilde bütün gün boş boş oturabiliyorum. kısaca hayatım bu aralar hiç düzenli deil. Bu arada kısa bir süre için bile olsa beraber yaşamak zorunda olduğum arkadaşımdan nefret ediyorum ve sabrediyorum. Yoksa gece uyurken onu yastıkla boğma fantezileri yaşıorum. Özlediğim ve buraya gelmesini beklediğim insanlar var. Ondan sonrada tekrar dan İstanbula kesin dönüş zamanı offf şimdiden içime afakanlar basıo.Bunun yanında güzel olan tarafı da şimdiden bi mezuniyet telaşıdır gidio. Yok kıyafeti yok ayakkabısı falan derken kendimi sürekli kıyafet ve ayakkabı kataloglarına bakarken buluyorum.Tabi burdaki son günleriminde tadını çıkarıorum. Neyse ben gene elbise ve ayakkabı modellerine bakmaya dönüorum...

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang