Haftasonu ne yaptım?

Günaydın...
 Bu cumartesi günüm çalışmak ve gezme tozma arasında geçti. Ofiste yapılan toplantı sonrasında kendimi hemen ofisimizin önünde bulunan Traffic cafe&pub'a attım. 


Burada arkadaşlarımla biraz sohbet ve dedikodu yaptıktan sonra yemek için en güzel yerlerden biri olan Lacivert Restaurant'da aldık soluğu muhteşem bogaz manzarası eşliğinde yemeklerimizi yedikten sonra rahat ve huzurlu bir şekilde evlerimizin yolunu tuttuk.

Pazar günü ise öğlene kadar uyuduktan sonra en kötüsünden bir pazar kahvaltısı ile karşı karşıya kaldım malesef. Bende bu açığı kapatmak için vücudumu şımartmaya karar verdim. Öğleden sonra ise Türkiye - Sırbistan maçını izledim. 




Son çeyreğe kadar benim hala umudum var dememe rağmen son çeyrekte 67-68 kaybettik malesef. 
Ve bunun sonucunda EuroBasket'den elenmiş olduk.


Bu yenilgiden sonra bir yemek molası verip tekrardan tv karşısına geçtim. Bu sefer de İstanbul BŞB - Galatasaray maçını izledim fakat gene sonu hüsran oldu. 2-0 yenildik.

Bende bu kadar mağlubiyet yeter bana dedim ve kendimi uykuya verdim. Böylece bir haftasonunun daha sonuna geldim. Şimdiden herkese iyi haftalar...

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang