Sonunda CUMA

Cuma günlerini her zaman ayrı bir sevmişimdir. İlkokuldayken haftasonu boyunca dilediğim gibi oyun oynayabilmek için cumadan bütün ödevlerimi bitirirdim. Ortaokulda desen cuma demek dersane ve arkadaşlarla takılmak anlamına gelmeye başladı.
Ama cuma günleri benim için doruk noktasına lise de ulaştı. Möcüm, dobazım ve ben haftasonlarımızı Ankara'da geçirebileceğimiz belki de en güzel şekilde geçirdik. 

 Her anımız ayrı bir macera oldu. Şimdi oturup düşündüğüm de vay beee neler yapmışız diyorum. Ama iyi ki yapmışız herşeyi ikisinin de yeri her zaman apayrı bende şimdi şehir değişikliği nedeniyle çok fazla görüşemesek de gene de biz hep beraberiz her zamanda beraber olucaz. 
Bir cuma gününden nerelere geldim gene yaşlanıyor muyum acaba? 

PS: Özledim ben arkadaşlarımı yaa :(








posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang