Bugün daha perşembe mi nasıl yani?


Bu hafta geçmek bilmedi bir türlü daha pazartesi günü akşamında sanki çarşambayı bitirmişim gibi geliyordu oysa ki. Bugün de nedense hep cumaymış gibi davranıyorum. Ve perşembe olduğunu farkedince de kısa süreli bir şok ve üzüntü yaşıyorum. Artık bu durum işyerindeki yoğunluktan mı yoksa sıkıntılı olmamdan kaynaklı mı bilmiyorum. Ama bence bir an önce cuma günü saat 6 olmalı artık.Gerçi hafatsonu da yoğun olucak daha şimdiden neyi ne zaman yapıcağımı planlamaya çalışıyorum. Ama ne de olsa haftasonu işte var mı  cumartesi gibi güzel bir gün daha söylerken bile insan bi huzur buluyor. :) 

Gerçi bu haftasonundan da pek birşey anlamıyacağım galiba çünkü fazlasıyla yoğun hatta yapmam gereken şeyler arasında bir şey var ki onu hangi saate sıkıştıracağımı bulamadım. Aslında şu haftasonlarını bir gün daha uzatsak mesela pazartesi de haftasonu olsa hiç fena olmaz yani hem haftanın başı sayılan bir günün pazarertesi olarak başlaması çok saçma bence. Salıdan başlamalı bence hafta böylece haftasonuna birçok şey sığdırılabilir.




posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang