Gidenlerın şerefine

Gidiyorsun ya bence kendinde neden gıttıgını bilmiyorsun. Benden mı kaçıyorsun? Kaçabilecek mısın? Hadı kactın dıyelım. Nereye kadar kacıcaksın? Kendinden kaçabilecek misin? Kafandakilerden kaçabilecek misin? 
Ama illa ben gıdıcem dersen sen bilirsin. Belkı kendince haklı sebeplerin vardır. Belkı de yoktur. Belkı ben haklıydım. Belki de karşılıklı hatalar yapmışızdır. Şimdi sen gidiyorsun ya ben de sadece arkandan serefıne kadeh kaldırıyorum ve gıdısını izliyorum. Bu benı üzüyor mu? Tabı kı evet. Yapabileceğim birşey var mı? Hayır. Benı uzmeye hakkınız var mı peki? Kesinlikle HAYIR. 
Ya da yarın bir gun geri dönmek istersen ne olacak? Ben bunları unutabılecek mıyım? Gercı bendekı de soru yanı salagımdır ben 3 gun trıp atar 4. Gun unuturum. Ama tek birşeyi unutmam beni neden ve ne kadar çok üzdüğünü.Neyse bunlar sonra düşünülecek seyler şimdilik sana sadece güle güle diyorum. Elbet birgün zamanı gelicek. Ve bunları o zaman konusucaz. 
Şimdilik kendine iyi bak...
Sent from my BlackBerry® wireless device

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang