Bu hafta neler yaptım Vol:4

Bu hafta benim için çok değişik, kafa karıştırıcı, yorgun geçen bir hafta oldu. 
Aslında hafta gayet sakin başlamıştı. Ta ki çarşamba gününe kadar. Çarşamba günü yaşadıklarım belki de hayatımın çok daha farklı yönlere gitmesine sebep olacak. İyi mi olacak kötü mü olacak şu anda bilemiyorum. Olaylar gerçekleşmeye başladığı zaman ilk önce hem korktum hem rahatladım kısaca çok garip şeyler hissettim. Sonrasında çıktım biraz yürüdüm kendime geldim ve tekrar sağlıklı bir şekilde düşünmeye başladım.

Akşamında ise öncesinden ayarlanmış olan aile etkinliğimize yani Anadolu Efes - Partizan maçına gittim. Bir arkadaşımın maça gidersem eğer kaybediceğimizi iddia etmesine rağmen kazandık. :) Ve annemin bakış açısından Efes - Partizan maçı görüntüleri :




Gerçi annem tarafından Efes kızları bi tık daha fazla ilgi görmüş olabilir. :) 
Sonraki 2 günümü evde sabahlara kadar uyuyarak geçirdim. Sadece bir ara havaların soğuması nedeniyle kızımıza yeni bir yelek almak için dışarı çıktım. Malum kızımız narin ve de soğuk havalarda dışarı çıktığında alzheimer hastasıymış gibi bir görüntü oluşuyor. 



Bugun ise günüdüzümü uyuyarak akşamımı ise arkadaşlarımla beraber vakit geçirerek kapatmış bulunmaktayım. Bu postu yayınlar yayınlamaz yatakta beni bekleyen kızımla beraber uyuyacağız. Çünkü yarın sabah erken kalkmam ve bir sınava girmem gerekiyor. :S 


Son olarak bugun bir de ismailin önerisi ile aldığım Bunny kazağım var. Onu da çooook sevdim en kısa zamanda giyeceğim. Hatta giyip İsmaile gideceğim. :)

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang