Anılar anılar...

Fazla birşey demiceğim direk konuya gireceğim. Ve konumuz eski günler birkaç resim, güzel bir şarkı, birkaç güzel anı...





İlk olarak ailecek gittiğimiz Altınoluk tatili... Herhalde bu tatil ailecek gittiğimiz son tatildi.


İtalyadan kilitler burada birbirine aşık insanlar gelip demire kilit takıyorlar ve o kilit orada olduğu sürece beraber olucaklarına inanıyorlar. 


Bu resim ise Annemin şehirler arası yolda yaptığı en yüksek hız olarak tarihe geçti. :)


  Bunlar ise ameliyatımdan sonra gelen geçmiş olsun çiçeklerim....  


 Ameliyattan sonra çirkin kızımın benimle oyun oynama çabasının sonucunda baktı ki ben ayağa kalkamıyorum o gelip üzerime yattı.










 Ailemizin biricik üyeleri onlar olmazsa olmazlarımız.


Çok sevdiğim ve şu aralar çok özlemini çektiğim bir görüntü...


Ve çok sevdiğim yerlerden biri Girne...


Esram ile birlikte sıkıcı yaz okulunda gittiğimiz denizine hayran kaldığımız karpaz turumuz 


Biri karpaz eşşeğimi dedi. Ben bunları birilerine benzettim ama neyse...


Caretta caretta kumsalında denize girmek mi? 


Ve gezinin sonu eve dönüyoruz artık.


Okula başlayalı daha bir hafta olmuş ve bir gün gürültüyle uyandım. Perdemi bir açtım karşımda bu görüntü ilk söylediğim cümle ise "Allahım ben nereye düştüm böyle..." 


Fotoğrafçılık dersinin en zorlayıcı ödevi buydu herhalde Magosadan bir gündoğumu fotoğrafı.


Bir diğer fotoğrafçılık dersi ödevi diğer fotoğrafları beğenmeyen hocamıza Atatürk'ten güzel konumu olur notu ile iletilen gece fotoğrafı


Okulumuzun en merkezi yeri olan CL meydanında sarhoş öğrenciler görüldü o gece






Tekila gecelerimizden birinin başlangıcı herşey hazır ama tekilalar yok oldu. :)



Sabahları burada kahvaltı ettikten sonra okula gitmek insana gerçekten acı verebiliyor.


Ve 5,5 senenin sonunda mezun oluyorum galiba :(

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

    Bumerang