Kayıp olan 3 haftanın gelişmeleri

Uzun zamandır yazmadığımın farkındayım fakat bu tamamen benim sıkıntılı olduğumun göstergesidir. Yoksa son gelişmelerden bahsetmeden olmaz. İlk olarak  söylemeden geçemiceğim durumlar biraz olsun düzeldi.

Geçen hafta iş için Ankaradaydım. Her ne kadar çok az kalmış, doğru düzgün gezememiş ve de tam hasret giderememiş olsam da değdi. Karını havasını al ve üst geçitlerini bile özlemişim Ankara'nın. Dönüşte ise yoğun tipi nedeniyle girmiş olduğumuz Dorukkaya Hotel  sayesinde kar'a doydum.



Önünde bulunan ve şu anda donmuş olan gölde bahar ve yaz aylarında ördekler, kazlar oluyormuş. 

Ankaradan buruk bir şekilde döndükten 1 hafta sonra ise tekrardan güzel birşey oldu ve canımın içinin taa içi Berfu'm İstanbul'a geldi. Dün bütün gün çok güzel vakit geçirdik. Sabahtan işe gittiğim için öğlen buluşabildik. Beraber güzel bir öğlen yemeği ve biriken dedikoduların aktarılması ile 4 saatimizin nasıl geçtiğini anlamadık. Sonrasında ise attık kendimizi caddeye ve soğuğunda etkisiyle olan oldu çünkü bir sürü mağaza sıcacık bir şekilde bizi bekliyordu :) 
E tabi bu sıcak davetlere bizde çok fazla karşı koyamadık. Sonrasında ise benim gibi kara doyduğunu zanneden fakat hiçbir zaman tam olarak doyamayan biri için güzel bir şey oldu ve  kar başladı. yanlız biz mağazalara gire çıka yürüdüğümüz için ne kadar uzağa gitmiş olduğumuzu farketmedik. Dönüş yolunda ise benim yoğun ısrarlarım sonucu gene yürüdük fakat yolun sonuna geldiğimizde ikimizde de birer kardanadam görüntüsü oluşmuştu. Eve girip buzlarımızın çözülmesi ise yaklaşık yarım saatimizi aldı. Bu arada Berfumun uğuru gösterdi gene kendini ve iş teklifi aldım. Yarın görüşmeye gideceğim.


Yarın görüşeceğim yeri internetten biraz araştırdım ve gerçekten hoşuma gitti umarım herşey güzel olur ve oraya geçiş yaparım. 


Yukarıdaki soru en nefret ettiğim soru bu arada eğer olurda yarın böyle bir soruyla karşılaşırsam aslanın verdiği tepkiyi vermeyi düşünüyorum :)

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang