Son Gelişmeler

Son gelişmeler can sıkıcı baştan söyliyim. İlk olarak özel hayat tepetaklak oldu. 5 sene 15-20 dakika da yandı, bitti, kül oldu. Hem de bir daha düzelmeyecek şekilde yok oldu. Üzüldüm evet olan geçip giden 5 seneme, o kadar emeğe, fedakarlıklara, yapılanlara oldu. Tabi onunda aynı şekilde üzerimde emeği vardır. Koyan şey ise olayların bu şekilde gelişmiş olması. Keşke herşey daha farklı olsaydı. Neyse artık olan oldu. O yüzden bu konuyu kapatıyorum. 

Ve diğer can sıkıcı konu ise iş ile ilgili burada da maalesef durum kötü ne olacak nasıl olacak bilmiyorum. Bu durumu düzeltmek için ise benim yapabileceğim hiçbirşey yok. 

Her iki konu da fazlasıyla can sıkıcı olsa da geçicek ve herşey tekrardan güzel olacak. 2012 benim için kötü başladı fakat güzel devam edicek. 

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Twitter Button from twitbuttons.com

    Bumerang